یزدفردا: مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در استان کرمان دو شهید گمنام تشییع و تدفین می‌شوند.

به گزارش یزدفردا: امیر مهدی‌زاده امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با اشاره به تغییراتی که در میزبانی کرمان از شهدای گمنام ایجاد شده، اظهار کرد: علت این تغییر، فراهم نبودن برخی شرایط در سیرجان به عنوان یکی از مناطق تدفین شهید گمنام است.

وی افزود: به همین دلیل تعداد شهدای گمنامی که همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در استان کرمان تشییع و تدفین می‌شوند، دو شهید خواهد بود.

مهدی‌زاده محل تدفین این شهدا را در شهر رفسنجان و کرمان(منطقه سیمک کوهپایه) اعلام کرد.

مدیر وابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان انجام و مراسم وداع شامگاه جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خواهد بود، افزود: شهیدی که در رفسنجان تدفین می‌شود، ۲۴ ساله و از شهدای عملیات بدر و شهیدی که در کوهپایه کرمان تدفین خواهد شد، ۱۹ ساله و از شهدای عملیات خیبر است.

ابتدای هفته جاری اعلام شده بود، استان کرمان میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا